honda marine

Honda vanbrodski motori

 

HONDA BF225

 

Honda BF 225 predstavlja vrh snage HONDA vanbrodskih motora. Pošto se uspešno može upariti sa istim motorom u kontrarotaciji, maksimalna snaga koju možete postići sa HONDA vanbrodskim motorima je 450 KS (331,2 kW). Koristi proverenu V6 tehnologiju s 24 ventila i programiranim ubrizgavanjem goriva. U stvari BF 225 pruža vrhunsku snagu za sve vaše nautičke aktivnosti. Ovi motori su snažni, s tim da je BF 225 opremljena s istim Hondinim VTEC sistemom koji Honda koristi za svoju pobedničku ekipu u Formuli 1. VTEC sistem omogućava bezprekoran rad motora u svim režimima i puno bolju iskorišćenost motora pogotovo pri visokom broju obrtaja.BF 225 troši u proseku 50% goriva manje u poređenju s motorima iste snage koji koriste 2-taktnu tehnologiju i sve to zahvaljujući Hondinom programiranom ubrizgavanju goriva. Ovi motori su dvostruko tiši od 2-taktnih konkurenata. Zahvaljujući sistemu varijabilnog usisa vazduha vaše krstarenje je udobno, tiho i sigurno.

 

- VTEC sistem
- Varijabilni sistem usisa vazduha za više snage pri nižem režimu rada
- Programirano ubrizgavanje goriva
- Elektronsko paljenje za optimalnu snagu
- Power trim & tilt
- Zadovoljava CARB 2008 & EPA 2006
- Izduv kroz propeler za tiši rad
- V6 motor pod uglom od 60° omogućuje izrazitu kompaktnost
- Elektronski nadzor rada motora
- Alternator velikog kapaciteta
- Verzija s kontra rotacijom propelera
- Priključak za običnu vodu za produženje trajnosti motora
- Indikator pritiska ulja, temperature motora i limitator broja obrtaja

Honda marine Srbija

linija
MODEL BF 225 BF 225 BF 225 BF 225
ČIZMA L XL XLC XXL
START R R R R
PALJENJE CDI CDI CDI CDI
BROJ CILINDARA 6 6 6 6
ZAPREMINA MOTORA 3471 3471 3471 3471
BROJ VENTILA 24 24 24 24
HLAĐENJE V V V V
SNADBEVANJE GORIVOM I I I I
REZERVOAR (lit) ----- ----- ----- -----
ALTENATOR (12V) 60A 60A 60A 60A
TRIM EH EH EH EH
TILT EH EH EH EH
VISINA ZRCALA 508 635 635 762
TEŽINA (kg) 268 272 276 273

LEGENDA
S - kratka osovina
L - duga osovina
XL - ekstra duga osovina
XXL - ekstra ekstra duga osovina
H - manuelno, R - elektro starter
CDI - tiristorsko paljenje
V - vodeno, A - vazdušno
K - karburator, I - injection
M - mehanički, H - hidraulički, EH - elektrohidraulički
Dinarska protivvrednost se utvrđuje prema srednjem kursu NBS.

 

linija

Zaštita životne sredine

Zahvaljujući tehnologiji koja doprinosi zaštiti okoline i novim tehnologijama koje je Honda po prvi put uvela u proces proizvodnje vanbrodskih motora, Honda se pozicionirala na vodeće mesto svetske proizvodnje četvorotaktnih vanbrodskih motora. Hondina tehnologija i kvalitet garantuju kupcu sigurnost i uživanje na vodi.

Kao najveći svetski proizvođač motora Honda ima moralnu obavezu prema zaštiti životne okoline. Hondina odlučnost da ispuni tu obavezu egzistira iz odluke donesene 1960. godine, kada je odlučeno da se proizvode samo 4-taktni motori uključujući tu i vanbrodske motore, vođeni saznanjem da četvorotaktni motor više pogoduje zaštiti okoline nego dvotaktni.

Tradicija i iskustvo

Prvi brodski motor GB30, Honda je proizvela 1964. godine, istovremeno proizvodeći četvorotaktni vanbrodski motor. Tačno 40 godina kasnije, 2004. godine, prodaja četvorotaktnih motora u odnosu na dvotaktne se povećala i zauzela više od 52 % udela na svetskom tržištu. U Evropi je prisutnost četvorotaktnih motora izraženiji (62,5% udela), sa tendencijom rasta na svetskom tržištu.

Osim tehnologije koja doprinosi zaštiti okoline Honda je uvela mnoge nove tehnologije po prvi put u industriji proizvodnje vanbrodskih motora.

VTEC, BLAST i NMEA 2000

VTEC
(Variabile Timing Electronic Control)
Elektronski kontrolisano dvostruko otvaranje ventila.

BLAST
(Boosted Low Speed Torque)
Sistem dodatne snage pri manjim obrtajima, doprinoseći vrlo jakom ubrzanju dajući plovilu poletno ubrzanje. Ovaj sistem anulirao je slabost četvorotaktnih motora pri startnom ubrzanju u odnosu na dvotaktne.

NMEA 2000
(National Marine Electronics Association)
Novi Hondini modeli imaju sistem spajanja na NMEA 2000 sistem. Ugrađena je mogućnost spajanja na instrumente koji imaju ugrađen međunarodni sistem NMEA 2000, tako da se preko GPS uređaja mogu pratiti parametri rada motora, kao što su potrošnja goriva, obrtaji motora i drugo.

Zašto Honda vanbrodski motori?

Postoji mnogo razloga zašto izabrati Hondine četverotaktne vanbrodske motore. U svetu performansi hondini potori su pouzdani, efikasni sa malom potrošnjom goriva. Honda je odgovorna za životnu sredinu. Naša reputacija pouzdanog motora nije samo legendarni pojam. To je dokazano.

 

Štitimo životnu sredinu

Honda je već dugo priznata kao lider u inovativnim tehnologijama dizajniranja da smanji uticaj na okolinu od strane svojih proizvoda. Uz poboljšanu učinkovitost goriva i smanjenom emisijom štetnih gasova, naši motori nisu drukčiji u tome.

 

 

logo honda

logo bodensee ultra

logo e spec ecology

Prednosti

Četverotaktni motori rade tiše, nude veću učinkovitost i iskorišćenost goriva kao i čistije sagorijevanje. S Hondom, vi dobijete u svakom pogledu više u poređenju sa drugim četverotaktnim motorima na vodi.

Tehnologija

Iskustvo u kombinaciji sa inovacijama. Honda motori nude naprednu tehnologiju i ekskluzivne novitete koje se ne mogu naći kod drugih vanbrodskih motora. Hondina tehnologija omogućava vam da imate više zabave sa manje goriva.

Tihi rad

Dobro je poznato da su Honda motori konstruisani sa osobinama tihog i mirnog rada. Trenutno su to najmirniji i najtiš četvorotaktni motori na vodi koji se mogu naći i kupiti na tržištu vanbrodskih motora.

 

logo

 

    Kontakt


Milana Vidaka 16a
Futog 21410
Srbija

E mail:
elkomarine@gmail.com

Telefoni:
+381 21 893 474
+381 64 112 7 119

 

    Radno vreme


Ponedeljak 08.30 - 16.30
Utorak 08.30 - 16.30
Sreda 08.30 - 16.30
Četvrtak 08.30 - 16.30
Petak 08.30 - 16.30

Subota - Zatvoreno
Nedelja - Zatvoreno

 

    Pratite nas


facebook   twiter   instagram   linkedin  

© 2018 All rights reserved
Dizajn Studio Digital , Novi Sad