honda marine

Honda vanbrodski motori

 

HONDA BF10

 

Honda BF 10 - Ukoliko spadate u red nautičara koji od motora zahtevaju ekonomičnost, pouzdanost i primenu u deplasmanskoj plovidbi, HONDA BF 10 je optimalan izbor.Najlakši i najbrži među svim 4-taktnim motorima u ovoj klasi. Po snazi i performansama niti jedan 4-taktnimotor od 10 konjskih snaga na svetu nije se ni približio BF 10. Taj motor ima najsnažnije ubrzanje u svim režimima rada. Zahvaljujući vodootpornom digitalnom sistemu ubrizgavanja, ovi motori imaju vrhunski nivo pouzdanosti.Za jednostavnu upotrebu, BF 10 je opremljen velikom ručicom menjača koja se nalazi ispred motora. Takođe, oba motora su opremljena jedinstvenim antivibracionim sistemom koji sprečava vibracije i omogućava maksimalnu udobnost krstarenja.Motor koji vas neće izneveriti, pogotovo kada se nalazite daleko od sigurne luke. BF 8 i 10 su standardno opremljeni indikatorima koji vas upozoravaju u slučaju pregrevanja, pada pritiska ulja, a imaju i limitator broja obrtaja. Mogu se koristiti na nizu malih čamaca sa i bez kabine, dužine do 6,50 m na moru ili 8,00 m na reci. Motor se tipu čamca prilagodjava izborom elise, koja može biti brzinska za lake pneumatske čamce, srednja za čamce težine do 1000 kg, ili POWER TRUST za čamce težine do 3500 kg.

 

- Digitalni sistem paljenja za optimalnu snagu
- Na raspolaganju je i verzija veće potisne snage POWER TRUST
- Po izboru ručno ili elektro pokretanje s automatskim čokom
- Zadovoljava CARB 2008 & EPA 2006
- Antivibracioni sistem
- Velika i ergonomski oblikovana ručica za nošenje
- Indikator pritiska ulja - Indikator pregrevanja motora
- Limitator obrtaja
- Prekidač u slučaju opasnosti (quickstop)
- 3 godine garancije

Honda marine Srbija

linija
MODEL BF 10 BF 10 BF 10 BF 10
ČIZMA S L S L
START H H R R
PALJENJE CDI CDI CDI CDI
BROJ CILINDARA 2 2 2 2
ZAPREMINA MOTORA 222 222 222 222
BROJ VENTILA 4 4 4 4
HLAĐENJE V V V V
SNADBEVANJE GORIVOM K K K K
REZERVOAR (lit) 12 12 12 12
ALTENATOR (12V) 6A 6A 12A 12A
TRIM M M M M
TILT M M M M
VISINA ZRCALA 433 563 433 563
TEŽINA (kg) 44 46.5 48 48.5

LEGENDA
S - kratka osovina
L - duga osovina
XL - ekstra duga osovina
XXL - ekstra ekstra duga osovina
H - manuelno, R - elektro starter
CDI - tiristorsko paljenje
V - vodeno, A - vazdušno
K - karburator, I - injection
M - mehanički, H - hidraulički, EH - elektrohidraulički
Dinarska protivvrednost se utvrđuje prema srednjem kursu NBS.

 

linija

Zaštita životne sredine

Zahvaljujući tehnologiji koja doprinosi zaštiti okoline i novim tehnologijama koje je Honda po prvi put uvela u proces proizvodnje vanbrodskih motora, Honda se pozicionirala na vodeće mesto svetske proizvodnje četvorotaktnih vanbrodskih motora. Hondina tehnologija i kvalitet garantuju kupcu sigurnost i uživanje na vodi.

Kao najveći svetski proizvođač motora Honda ima moralnu obavezu prema zaštiti životne okoline. Hondina odlučnost da ispuni tu obavezu egzistira iz odluke donesene 1960. godine, kada je odlučeno da se proizvode samo 4-taktni motori uključujući tu i vanbrodske motore, vođeni saznanjem da četvorotaktni motor više pogoduje zaštiti okoline nego dvotaktni.

Tradicija i iskustvo

Prvi brodski motor GB30, Honda je proizvela 1964. godine, istovremeno proizvodeći četvorotaktni vanbrodski motor. Tačno 40 godina kasnije, 2004. godine, prodaja četvorotaktnih motora u odnosu na dvotaktne se povećala i zauzela više od 52 % udela na svetskom tržištu. U Evropi je prisutnost četvorotaktnih motora izraženiji (62,5% udela), sa tendencijom rasta na svetskom tržištu.

Osim tehnologije koja doprinosi zaštiti okoline Honda je uvela mnoge nove tehnologije po prvi put u industriji proizvodnje vanbrodskih motora.

VTEC, BLAST i NMEA 2000

VTEC
(Variabile Timing Electronic Control)
Elektronski kontrolisano dvostruko otvaranje ventila.

BLAST
(Boosted Low Speed Torque)
Sistem dodatne snage pri manjim obrtajima, doprinoseći vrlo jakom ubrzanju dajući plovilu poletno ubrzanje. Ovaj sistem anulirao je slabost četvorotaktnih motora pri startnom ubrzanju u odnosu na dvotaktne.

NMEA 2000
(National Marine Electronics Association)
Novi Hondini modeli imaju sistem spajanja na NMEA 2000 sistem. Ugrađena je mogućnost spajanja na instrumente koji imaju ugrađen međunarodni sistem NMEA 2000, tako da se preko GPS uređaja mogu pratiti parametri rada motora, kao što su potrošnja goriva, obrtaji motora i drugo.

Zašto Honda vanbrodski motori?

Postoji mnogo razloga zašto izabrati Hondine četverotaktne vanbrodske motore. U svetu performansi hondini potori su pouzdani, efikasni sa malom potrošnjom goriva. Honda je odgovorna za životnu sredinu. Naša reputacija pouzdanog motora nije samo legendarni pojam. To je dokazano.

 

Štitimo životnu sredinu

Honda je već dugo priznata kao lider u inovativnim tehnologijama dizajniranja da smanji uticaj na okolinu od strane svojih proizvoda. Uz poboljšanu učinkovitost goriva i smanjenom emisijom štetnih gasova, naši motori nisu drukčiji u tome.

 

 

logo honda

logo bodensee ultra

logo e spec ecology

Prednosti

Četverotaktni motori rade tiše, nude veću učinkovitost i iskorišćenost goriva kao i čistije sagorijevanje. S Hondom, vi dobijete u svakom pogledu više u poređenju sa drugim četverotaktnim motorima na vodi.

Tehnologija

Iskustvo u kombinaciji sa inovacijama. Honda motori nude naprednu tehnologiju i ekskluzivne novitete koje se ne mogu naći kod drugih vanbrodskih motora. Hondina tehnologija omogućava vam da imate više zabave sa manje goriva.

Tihi rad

Dobro je poznato da su Honda motori konstruisani sa osobinama tihog i mirnog rada. Trenutno su to najmirniji i najtiš četvorotaktni motori na vodi koji se mogu naći i kupiti na tržištu vanbrodskih motora.

 

logo

 

    Kontakt


Milana Vidaka 16a
Futog 21410
Srbija

E mail:
elkomarine@gmail.com

Telefoni:
+381 21 893 474
+381 64 112 7 119

 

    Radno vreme


Ponedeljak 08.30 - 16.30
Utorak 08.30 - 16.30
Sreda 08.30 - 16.30
Četvrtak 08.30 - 16.30
Petak 08.30 - 16.30

Subota - Zatvoreno
Nedelja - Zatvoreno

 

    Pratite nas


facebook   twiter   instagram   linkedin  

© 2018 All rights reserved
Dizajn Studio Digital , Novi Sad